Autor |
Wiadomość |
|
Wysłany: Nie 18:31, 16 Wrz 2007
|
Z tymi fazami podczas qualu juz kiedyś z luką chcielismy wprowadzic. Niestety nie ma na serwerach 10 osób nawet, czasami nawet 4 się zdarzają. Po drugie nie mamy mozliwosci kontrolowac kazdego czy rozpoczyna wyscig z takim obciazeniem paliwem jak w 3 fazie qualu.
Mysle ze ten rodzaj kwalifikacji ktory zostal przedstawiony w regulaminie wam dopasuje. Jest utrudniony to fakt. Chodziło nam głównie o to abyscie sie nie nudzili podczas qualu robiac jedno okrazenie i krzyczac "daj już wyścig!".
Dystans wyscigu zwiekszylismy do 35%. O pit stopach wiadomo nie musze przypomniac przy x4 zuzyciu opon.
Na pewne rzeczy niestety sama gra nam nie pozwala. |
|
|
|
Wysłany: Nie 17:59, 16 Wrz 2007
|
ja mam panowie troche nowych, oryginalnych pomysłów. wg mnie pomysły niezłe, ale nie wiem czy możliwe do wprowadzenia, prosiłbym o dyskusję nad nimi...
1. Zwiększenie dystansu wyścigu do 33%.
2. Zwiększenie zużycia paliwa i opon, tak aby liczba pit-stopów została również zwiększona do dwóch!
3. Kilka wyścigów odgórnie ustalonych w warunkach deszczowych - np. trzy.
4. Najważniejsze. Wymyśliłem coś takiego, co zwiększyłoby atrakcyjność i realistyczność naszej ligi. Kwalifikacje według systemu trzech faz. Tj...
1 faza - wszyscy kierowcy, obiążenie paliwem obojętne...
Dalej przechodzi 10 kierowców z najlepszymi czasami.
2 faza - 10 kierowców, reszta jest na serwie i tylko ogląda, obciążenie paliwem obojętne.
Dalej przechodzi 6 kierowców z najlepszymi czasami.
3 faza - 6 kierowców, którzy walczą o jak najlepsze pola startowe do wyścigu, obciążenie paliwem, takie, z jakim zaczną wyścig.
Wszystkie fazy po 15 minut, wiem że wtedy na kwalifikacje tracilibyśmy aż 45 minut, ale taki system byłby naprawde fajny dla całej rozgrywki, przynajmniej dla mnie. Ciekaw jestem co o tym sądzicie! |
|
|
|
Wysłany: Sob 21:12, 08 Wrz 2007
|
ja jeste szefem BMW i Skaf jest szefem BMW.
To wy nie wiecie ze teraz sa takie czasy ze Kierownikow i szefow jest od groma tylko robic nie ma komu:P |
|
|
|
Wysłany: Sob 21:01, 08 Wrz 2007
|
Nie Iro...Fizyka bedzie jednakowa dla kazdego. Tak nie zrobimy o to się nie bój.
Z tym szefem teamu to nie bardzo wyjdzie...bedzie to niesprawiedliwe. Kazdy chcialby byc szefem wlasnego teamu nawet taki Iro z teamu BMW, ktory jest przeciez 2 w klasyfikacji.
Oboje walczyli o punkty dla BMW a teraz nagle jeden z nich zostaje szefem. Nie bardzo! |
|
|
|
Wysłany: Sob 20:37, 08 Wrz 2007
|
chcialbym dodac ze wybor bolidow powinien odbyc sie po ustaleniu zasad ligi i fizyki poszczegolnych bolidow
wiadomo ze w pmg beta ferrari jest szybsze od bmw. a to troche nie fer.
nikt na fizyke nie skarzyl jak ustaliliscie ta jedna -ferarri i tak jest dobrze.
ps.CHodzi mi o to ze , wraz ze skafem mamy pierszenstwo co do wyboru bolidow. Przykladowo zostajemy przy BMW a tu zmiana jest fizyk na PMG-beta i zostajemy zalatwieni, trzeba jakos to ustalic. |
|
|
|
Wysłany: Sob 20:26, 08 Wrz 2007
|
Tory juz pomieszane sa...Kalendarz nawet nowy jest..Więcej torów będzie..Czekam, może ktoś zrobi tor z Singapuru.
Długość wyścigu napewno zwiększymy, żeby bylo ciekawiej.
Nie wiem czy fizyka Ferrari jest odpowiednia, bo zbyt przesadzone czasy są.
Ale to jeszcze do uzgodnienia.
Tak wogóle to wkońcu będziemy jeździć na modzie F1maniac!!! a nie PMG beta. |
|
|
|
Wysłany: Sob 19:29, 08 Wrz 2007
|
Ja bym dał tak :
-Ten rynek transferowy to znaczy ten kto jest wyżej w tabeli jest szefem teamu
- Malowanie odpada pomin ma rację atmosfera F1
- Licencja to dobry pomysł
- Mieszanie torów także dobry
- Deszczowe wyścigi
- Ja bym wyłaczył jakiś wspomagacz..
- Rekordy torów to znaczy jak ktoś bedzie miał najlepszy czas na treningu ligowym Qualach to rekord należy do niego |
|
|
|
Wysłany: Sob 17:26, 08 Wrz 2007
|
Jako jeden z szefow zwyciezkiego zespolu chcialbym zaproponowac tak:
Zostaje:
1.MOD z fizyka Ferrari.
2.zasady wyscigu, lecz zwiekszyc na 25% dlugosc gp mozna.
3.kolory i nazwy druzyn.
4.ustawienia asystentow, poniewaz jak ktos ma kierownice to latwiej smigac np na manualnej, natomiast na klaw. jest trudniej- no chyba ze organizatorzy ligi zasponsoruja kierownice
5.Ilosc gp w sezonie.
Zmienic:
1.pare torow oraz pomieszac kolejnosc GP
2.z tym deszczem trzeba pomyslec ew. ankieta czy ktos by chcial w deszczu smigac.
3.ustalic daty i odpowiednie godziny gp tydzien przed wyscigiem, np
przed wyscigiem np. australii ustalamy wyscig na nastepne gp po australii.Jak komus cos wypadnie to trudno ,to samo dotyczy adminow nie koniecznie musza oni stawiac serwa nie bedzie ich to nie bedzie.
4.z ta licencja f1maniacdriver to dobra mysl-jestem za. |
|
|
|
Wysłany: Sob 9:52, 08 Wrz 2007
|
Z ta licencja F1maniac bardzo dobry pomysl. Natomiast gorzej wychodzi wyscig w deszczu jak mielismy przyklad. |
|
|
|
Wysłany: Sob 7:56, 08 Wrz 2007
|
Ja akurat wolał bym zostać przy oryginalnym malowaniu i nazwach, to tworzy to klimat F1. Lista transferowa bardzo mi się podoba. Ja proponuje:
- zwiększyć długość wyścigu do 30% ewentualnie 25%
- ustalić z góry 2 lub 3 wyścigi w deszczu
- wyłączyć asystenta np. sprzęgła, zmiany biegów lub pomocy sterowania
- wprowadzić licencje F1maniac tzn. zawodnik musi się logować bez mischma. Bolid musi być w miarę widoczny no i wykonanie okrążenia na Australii w granicach 1.30 jeśli spełni te warunki otrzyma licencje |
|
|
|
|
|
|
Wysłany: Pią 23:26, 07 Wrz 2007
|
Zrób posta o transferach wypisz szefów teamów i let's go |
|
|
|
Wysłany: Pią 23:24, 07 Wrz 2007
|
PIszcie swoje propozycje na przyszly sezon. |
|
|